måndag 15 augusti 2011

Slappe dag..

Idag har vi inte gjort mkt liv.. Efter frukosten hoppade jag, mamma och hundarna in i bilen. Vi körde ner till Moster A på landet. Vovvarna rastade sig själva på vägen till hennes hus. Hoppade i åkern och hade det riktigt roligt..

Sen har jag och Ponte åkt ner till heden för o rasta hundarna nu i eftermiddags. Vi har inte varit där sedan tidigt i våras typ. NU är det nämligen så att fårhagen har döpts om till KO hagen, det vart stooooora kossor som gick och betade där inne nu. Odi och Flisan gillar dem inte, läskiga och stora... haha
Kossorna följde även med oss på vår promenad, de lunkade bakom oss hela vägen :)

Sen lämnade jag av Ponte hemma hos sig och Flisan hos oss, körde sedan vidare till Travet med Odi. Tyckte han behövde lite miljöträning med alla folk. Vilket han klarar kanon, massor att sniffa på och spana på hästar.

Nu jäser jag och Odi i mitt tv rum i soffan, gott!
Har nyss mailat en tjej om distansutbildning inom omvårnad. Hoppas på det bästa och att jag får börja läsa deras program. Bästa saken var att man inte behövde kärnämnena för att läsa programmet och det gör ju saken så mycket enklare för mig :)
Så nu håller vi tummar och tassar här hemma..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar