söndag 20 februari 2011

Ett tag sen sist...

Hej på er!
Var ett tag sen jag bloggade, men nu är jag tillbaka igen..

Idag var tanken att vi skulle spåra, men det ser nog inte riktigt ut som det nu.. Eftersom att jag bara spårat 1 gång med valpkursen så vet jag ingenting om det. Så bad mammas kompis om hjälp så jag vet tills senare hur jag ska göra..
Jag som var så sugen på att spåra, fasen också! Får väl bara vänta tills nån annan dag, eller hitta nån annan som verkligen vet hur man gör som kan hjälpa mig.

Odi's bror Primo kom ju i fredags.. Sen dess har det varit full rulle här hemma. Dem busar, äter och sover.. Det är de ända dem gör. Men det är härligt att se hur roligt dem har ihop!
Flisan tittar mest på dem som om ingenting, hon är lite surig..

Solen lyser så härligt idag också, vi tog en runda i fårhagen innan på ca 50 min. Super skönt.. Är faktiskt lite sugen på att åka ut igen och ta en promenad. Bara för att det är så himla fint väder.. Men jag vet inte, vill inte gå med 3 hundar själv.. Det kanske kommer en annan hund eller nåt annat som väcker deras intresse så flyger  jag iväg som en vante bakom kopplena.. Nja, får kolla om Pontus kanske är ledig.

Ikväll så börjar äntligen mitt favvo program, Big Brother!
Jag är en trogen följare av detta program.. Fattar inte hur folk kan tycka det är så tråkigt.
När repriserna gick på de gamla avsnitten mitt i natten förra året så satt jag uppe och vänta, i just love it!
Kanske alla intriger mellan personerna som gör det hela.


Här är en bild på mig och mina tjejer när vi gick i klass 9B, 
detta var precis innan bussen gick emot en heldag på Liseberg.
Fasen, tiden går så jäkla fort alltså..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar