måndag 7 februari 2011

Tråkiga dag..

Ja, idag har det varit en sådan tråkig dag ni vet.. Känns nästan som söndag idag, iaf nu på kvällen!
Det ända vettiga vi gjort idag är att vi har tränat och rastat hund.. Mer än så har vi faktiskt inte gjort.
Hoppas dock på att det händer lite mer imorgon...

På onsdag är det lydnads träning igen, ska försöka att få in "håll i" på apporten med Odi. Får hoppas att han e lika snabb och smart när vi ska lära in detta som allt annat!

Funderade lite ikväll på om det verkligen är lydnad jag vill tävla med Odi. Jag tycker det är jätte skoj att titta på när andra tränar/tävlar.. Men kanske ingen höjdare för mig?
Ska försöka få in några mer moment på Odi så får vi se om jag ändrat mig om saken då.. Annars har jag faktiskt ingen aning om vad jag vill köra.. Spår är ju grenen som ligger först, sen hade nog Freestyle vart nåt för oss. Men tråkigt nog så vet jag inga i Halmstad som kör på med det.. Sen är det väl så också att folk tycker det är mesigt att dansa med sin hund, jag har dock alltid tyckt om när folk visar upp sig på utställningar med sin dansande hund.
Ja ja, bara lite små funderingar som kommer i skallen på kvällen..
Vad tror ni vi hade passat bra för?? Alltid roligt att höra era funderingar om saken..

Imorgon hoppas jag också att min nya telefon dimper ner i brevlådan, men man ska ju inte hoppas alldeles för mycket! Man blir ju sååå besviken om den inte ligger där annars..

Skriver nog mer i morgon, kika in då!





Två bilder på Odi som väldigt liten valp.. Jag som tycker han är liten nu, men nu ser man hur mycket han verkligen har växt... Min lilla fis 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar