tisdag 15 februari 2011

Ny design..

Sådär.. Nu har jag fått till designen, lite bättre nu va?
Ja.. detta får iaf duga ett tag framöver...

Har precis kommit in ifrån en runda på heden med vovvarna, blåste satan där ute idag.. Nästan så att man flög iväg. Men hundarna brydde sig inte, dem tyckte det var såå härligt att få springa lösa..

Snart kommer det en fika gäst till mamma, Lisbeth heter hon.. Hennes sida hittar ni bland länkarna på mammas blogg..
Så nu står mamma och bakar paj, gott.. Skönt att man inte har jobb så man också får ta del utav godsakerna.. ;) haha..

Ikväll ska vi också på fika. Fast då åker vi hem till vår träningskompis Tesan..
Ska bli mysigt.

Annars händer det inget spc idag.. Bara lata sig, ungefär som man gör varje dag. Eller iaf jag!

Igår vart det jobb, fanns absolut ingenting att göra där igår.. Fick växla pengar ca 2 gånger allt som allt igår, snacka om dåligt med folk?! Så jag fick roa mig med Emelie och hennes två vovvar.. Så jag ska faktiskt inte klaga.. haha

Imorgon är det lydnads träning som står på schemat.. Ska försöka få till den jäkla apporten nu, den ska sitta!
Sen så är det nog de vanliga momenten för lilla Odi.
Men han börjar bli duktig, det tycker iaf jag!!

Skriver mer imorgon efter träningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar