torsdag 17 februari 2011

Slapp dag..

Idag har det inte varit mycket på schemat.. Blev en promenad vid 11 tiden ute på heden med vovvarna.
Alltid lika skönt att se hundarna få rusa av sig lite, jaga fåglar och bara känna sig fria för en stund..

För ett tag sedan hade jag godisregn i hela huset för dem, oj som dem sniffade.. Blev helt till sig.. Odi fick även lov att leka med sin aktiveringsboll. Den är han helt galen i, så låter man den stå nere en hel dag så är det de ända han gör.. Så har den på en säker plats på en högre höjd. Inte bra att käka godis i mängder hela tiden heller.

Imorgon kommer även Odi's bror Primo hit! Det ska bli så kul att passa honom i en vecka då hans matte & husse ska på semester i Österrike. Vi lovade dem när dem köpte Primo att vi skulle ställa upp som hundvakt åt dem.. Klart vi gör det, vi älskar ju vovvar!!

Moster M ringde precis, hon har fått jobb och praktikplats åt en mäklare nere i Mellbystrand. Då dem ska ha visitkort så är det ju även en bild på dem där. Hon frågade om jag kunde ställa upp och fota henne.. Och visst kan jag det!
Så imorgon blir det upp tidigt.. kl 09.00 ska jag vara där för en timmes promenad på stranden med hundarna innan vi sätter igång för att fota. Ska bli kul att få mixtra lite med kameran.. Var ju ett tag sen sist, plus att jag jobbar med en helt ny kamera om man jämför med i skolan..
Kommer antagligen lägga upp en bild så får ni se hur det gick.. Dock är det bara porträtt foto, inget som är sådär jätte kul att kika på.. Men roligt för mig att se om man blivit bättre/sämre sen skolan.

Antar att det inte händer nåt mer spc idag, blir ju kvällsrundan ikväll också.. Ska nog även träna lite på linförigheten senare idag, samt apporten!

Här kommer lite bilder ifrån när jag och min vän Siwe hade en fotoshoot när vi gick på Gymnasiet..
Dessa bilder pryder även min lilla fina fotobok som jag fixade till innan jag slutade..


Alltid bra att ha bilder på sig själv..


Bilder när man flabbar ihjäl sig missar aldrig en fotograf


Favorit bilden på oss!


Fisheye är grymt roligt..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar