torsdag 3 februari 2011

I väntan på..

Hej på er läsare!
Det var ett tag sen jag skrev här känns det som..

Igår var det ju årsmöte på Halmstad BK, jag som trodde det skulle vara skoj? Nä, men det var faktiskt lite intressant det dem sa där.. Tur man satt med ett roligt sällskap så man inte torkade ut av tråkighet ibland..
Till fika vart det smörgås tårta, gott! Jag och Natalie var lite fräcka att vi hämtade TVÅ gånger, haha! Smörgåstårta är ju gott..
Sen togs även beslutet upp om hundar får vara i cafeterian eller ej.. Det var en del som kom med så dåliga argument för att dem INTE skulle få vara där.. Jag menar, vem städar inte iordning efter sin hund om den råkat göra en olycka!?
Men nu blev det iaf beslutat om att hundar tillåts att vara i Café delen på klubben, SKÖNT!
Slipper dem sitta i bilen när det är vinter/sommar..

Igår kväll efter mötet satt jag och mamma o internet shoppa lite.. Klickade hem en ny mobiltelefon till mig!
ZTE Blade blir min inom kort.. Det bästa med den är att det är touch och att priset var under 2000-lappen! Bra för mej :D
Dock har jag läst att kameran inte är den bästa, men jag som gått foto utb. använder mig inte utav en mobil kamera när jag är ute på min foto runda.. Nä, men kameran har ingen betydelse för mig.. Vi har ju en systemkamera här hemma så...


Visst är min nya älskling fin?? :)

Nu ikväll händer det inte mycket, har precis kommit in ifrån kvällsrundan på heden med Anna och hennes hundar.. Mamma vart ju också med klart!

Har sett att det är några åkrar ute vid skedalahed som snart är så gott som is fria, jag tror inte ni förstår hur mycket jag LÄNGTAR!?

Mja, nu ska jag inte sitta här och skriva på.. Ha en trevlig kväll!

Kram


3 kommentarer:

  1. Hellluu!! Får man fråga vart du köpte mobilen? Är grymt sugen på att köpa en ny jag med :) Ha de gott! Kram

    SvaraRadera
  2. Okeej, den var ju iaf väldigt fin:D Tröttnar så fort på mina mobiler :P haha

    SvaraRadera
  3. isfria hedar ? här fick vi 3 dm snö igår.. suck, känns som man aldrig kommer kunna träna.

    SvaraRadera