fredag 18 februari 2011

Jobb sökes, AKUT!

Ja, läser ni rubriken så förstår ni säkert att jag behöver ett jobb nu. Jag står inte ut, inte en ända sekund till i detta hus. Jag hatar att inte få ha nåt eget. Jag är 20 år gammal snart, bor hemma som jag gjort i hela mitt liv, har varken jobb eller utbildning.
Fy fan, känner mig rätt så jävla misslyckad..

Jag vill ha en egen lägenhet, tillsammans med min pojkvän och hund. Kunna slappa i min stora soffa utan att behöva trängas.. Kunna få ha en hel lugn kväll utan gap och skrik stup i kvarten. Undra om jag är trött på min familj? Ja iaf en två delar utav den..
Nu är det även helg, mammas jobb helg.. Pest och pina för mig :(

Men till nåt helt annat...

Idag hade jag en plåtning med min moster, eller rättare sagt jag plåtade min moster.. Hon har är snart mäklare och behövde en bild till hennes visitkort, klart att snälla jag ställer upp och fotar. Ni får se resultat nedan..

Primo kom även idag, känns så konstigt att se våra små valpar igen.. Dem som var så små har så snabbt blivit så stora.. Känner inte igen dem, och dem känner antagligen inte igen mig heller. Tråkigt, jag som ägnade så mycket tid på de små rackarna.. Nä, nu blir jag alldeles för känslig här. Antar att man inte ska tänka på sånt när man är hund uppfödare, eller? Jag kan iaf inte låta bli..


Här har ni då Moster M som jag brukar rasta hundar med.


Här har ni min absolut värdefullaste ägodel nånsin.. <3








1 kommentar:

  1. Hej hej Ronja..
    Det ordnar sig snart för dig, det är bara och komma hit när du vill för en paus. Tack för det fina fotoarbetet.
    Kram moster m

    SvaraRadera