onsdag 16 februari 2011

Satans blåst..

Måste börja med att säga att FY fan så trött jag är på den jävla blåsten som vi har här i Halmstad idag. Det är verkligen IS kallt när man är ute, och det är knappt lä någonstans, urk..

O så var det träningen ja...

Linförigheten var mest massa trams och mög idag, kanske för att jag själv inte var fokuserad? Odi var iaf som en studsboll och hade antagligen super kul..

Apporten är jag dock jätte nöjd med, idag kom han ända fram till mig och gav den i handen. Bra!!
Sen provade vi på att hålla i apporten, det är lite svårt nu i början.. Men när han väl fattar vad han ska göra så kommer det nog sitta som en smäck!

Inkallningen funkar lika bra som alltid, han kommer som ett skott och sätter sig bredvid mig..

Provade även på hopp idag igen, och det gick också super!

Odi han är lite knäpp, gör man inte som han vill.. Ibland är det mest för att han är så taggad.
Iaf, då nyper han tag i min höft / arm, vilket som e närmst.. Varför? Jag vet inte.. Har sagt till honom flera gånger och har aldrig hjälpt.. Har även lagt ner han på marken och verkligen visat NEJ. Men jag vet inte vad han inte fattar med det hela.. Idag hände det igen, jag la ner han på marken och sa NEJ, där fick han ligga en stund..
Antar väl att man får tjöta in det i skallen flera gånger innan han fattar vad ordet NEJ verkligen betyder... Satans lillskit.

Annars är jag faktiskt nöjd med träningen idag.. Speciellt apporten.

Senare i em. så ska vi ut på en runda med Malin och Minja.. så vovvarna får rusa av sig lite, så härligt att se.. Kanske dyker det upp några bilder på dem senare.

Annars händer det ingenting, förutom heden ikväll som vanligt.. Kvällsrundan.
Nä, nu är jag röksugen.. Så måste pysa till Konsum och köpa ciggs.. Ha det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar