tisdag 1 februari 2011

Regn..

Har precis kommit ut ur duschen, skit skönt att ta en varm dusch efter att ha gått en runda på ISKALLA heden.. BRR!!

Igår kväll var vi hemma hos Tesan på fika, gott gott.. Muffins och Citron Té..
Det är nåt jag dricker nästan varje dag nu, Té alltså.. Det är så kallt och ruggigt ute nu denna årstid så jag värmer mig alltid med en kopp té om dagen!

Ang. tricket som vi börjat på så går det framåt.. Han är otroligt lättlärd lilla Odi, vilket är ett STORT plus.. Jag håller på att lära in honom "buga" :)
Och än så länge går det kanon!

Imorgon blir det lydnads träning på Travet.. Får se om den lille skrutten lyder mig bra imorgon, haha!
Senare på kvällen imorgon så är det årsmöte på Halmstad BK, och jag ska åka dit med mamma.. Har aldrig varit på något sådant, så ska bli spännande och se hur det går till!

Bibbi - här kommer bilder på mina nuvarande tatueringar!!


Mina 22 stjärnor pryder ryggen, nyckelbenet och lite utav magen :)



En tatuering tillägnad min familj på revbenen/höften
(helt ny gjord på bilden)


Den här har jag på mitt andra nyckelben/axel


Här är då den ena handledstatueringen och en liten bit utav den nya :)
Alldeles äcklig nu p.g.a alla skorpor som trillar av.



3 kommentarer:

  1. fina, jag gillar stilrent svarta tauteringar. Ska lägga upp på mina så fort vi tagit några vettiga bilder på dem.

    SvaraRadera
  2. Hur går det med stå träningen? Och glöm inte att låta alla du träffar på promenaden klappa honom!
    KRAM

    SvaraRadera