tisdag 15 februari 2011

Många läsare..

Ja, idag har det varit riktigt många läsare här inne.. Varför?
Kan det vara designen? haha, nää.. men ärligt..

Det är såå konstigt, ibland så är det knappt 1 person som läser min blogg.. och ibland är det över 40 pers. Konstigt..
Sen så skriver jag i vissa inlägg att ni ska visa vilka ni e, men gör ni de? Nää.. också mycket konstigt.
Nåja, jag har lite koll på vilka vissa är.. Men inte alla.

Ikväll har vi varit hos Tesan och fikat, mysigt.. En lång pratstund och massa kel med vovvarna. Hennes Galant e lite galen, verkar nästan som om han inte får kela hos henne.. ;)
Eller så bara ÄLSKAR han mig o mamma.. haha

Nu ska vi snart krypa ner i sängen, känner mig alldeles seg och hängig.. Har dock gjort det nu i några dar, undrar vad det kan bero på.. Antingen så börjar jag bli sjuk eller så behöver jag en dag för mig själv, tänka och släppa ut alla känslor..
Det är så det kan vara ibland.

God natt på er.

2 kommentarer:

  1. hahaha men Ronja!! klart jag inte kelar med honom ;=) skall man det ?! hihhihihih

    tack för pratstunden ! o jag är en trogen läsare av bloggen :=) kramiz tesan

    SvaraRadera
  2. Hej Ronja! :)
    Jag brukar titta in på din blogg lite då och då :)
    Intressant att veta hur det går för dig och din valpis :)

    SvaraRadera